Music

czwartek, 18 kwietnia 2013

Czwartek 18.04

Hej! Wczoraj dałam sobie popalić na siłowni dlatego dzisiaj poszłam pobiegać do parku, myślę że taki układ jest ok. Jeden dzień siłownia drugi dzień trening na zewnątrz :) Tym razem ubrałam się wygodniej i nieco lżej bo pogoda była przepiękna, zrobiłam kilka zdjęć parku Lotników po którym zazwyczaj biegam. Za każdym razem wydaje mi się coraz piękniejszy i coraz bardziej kolorowy... wiele osób biega po tym parku, dzieci bawią się na placu zabaw, starsze osoby spacerują z pieskami - bezpiecznie i sympatycznie :) Przebiegłam 4,6km w 33 minuty, miałam dwie trzy minutowe przerwy na zrobienie zdjęć i uzupełnienie płynów :) Myślę, że jestem z siebie zadowolona i już czuję łydki :)




Poniżej dodaję też zdjęcia parku z dzisiejszego dnia. Słonecznie i pięknie, w taką pogodę nikt nie musi mnie namawiać na pół godziny biegu w parku. 









A od poniedziałku zaczynam robić skalpel z Ewą i trzydzieści przysiadów obowiązkowo :) Do jutra!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz