Music

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Poniedziałek 15.04

Dzisiaj chciałam pójść na zajęcia BPU (brzuch, pośladki, uda) do GTX training na ulicy Ostatniej, to nie jest typowa siłownia, nie mają tam niestety bieżni, rowerków czy innych standardowych sprzętów.. prowadzą zajęcia nowoczesną metodą ćwiczeń z zastosowaniem konkretnego systemu treningowego stworzonego na potrzeby treningu sportowego. Jednak prowadzą też zajęcia fitness takie jak BPU czy Zumba.. niestety nie było mi dane zostać na tych zajęciach bo okazało się że zostały odwołane ze względu na małą ilość zapisanych osób (żeby zajęcia się odbyły musi być minimum 4 osoby) mówi się trudno... wsiadłam z powrotem na rower i pojechałam 300 metrów dalej do mojej ulubionej siłowni na ulicy Mogilskiej czyli Fitness Platinium, zobaczyłam że do najbliższych zajęć mam jeszcze 50 minut bo byłam spóźniona 10 minut na te które już trwały i nie mogłam wejść więc najpierw poszłam na bieżnie, przebiegłam 4km normalnie i 2 pod górkę, potem zrobiłam jeszcze 3km na sprzęcie który uwielbiam, jeździ się na nim jak na nartach, pracują mięśnie wewnętrzne i zewnętrzne ud oraz pośladki a jeśli jest się wyprostowanym to również brzuch.

O 13:00 zaczęły się zajęcia XCO (czytamy:'ixkoł') na które czekałam czyli zajęcia umożliwiające jednocześnie pracę wielu grup mięśniowych dzięki użyciu specjalnie zaprojektowanych hantli z granulatem przesuwającym się w trakcie ruchu. Zajęcia trwały 55 minut, było ciężko nie powiem.. pod koniec ręce mnie mocno bolały i nie wszystkie ćwiczenia byłam w stanie robić prawidłowo, ale myślę że za jakiś czas będzie tylko lepiej :) Dodam jednak że przy prawidłowo wykonanych ćwiczeniach jest o 33% więcej spalonych kalorii i o 35% bardziej pobudzony metabolizm co jest wystarczającym powodem żeby częściej zaglądać na te zajęcia. Poniżej umieszczam filmik z siłowni Platinium który mniej więcej obrazuje na czym polegają zajęcia XCO. Super zajęcia - polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz