Music

wtorek, 16 kwietnia 2013

Wtorek 16.04


Cześć! Dzisiaj założyłam profil na Endomondo (można zalogować się za pośrednictwem facebooka, wtedy automatycznie włącza się funkcja pokazywania efektów na Waszej tablicy..  ale jak komuś to nie odpowiada to można ją wyłączyć). Generalnie Endomonto jest to aplikacja którą można zainstalować na smartphonie. Z aplikacji można korzystać w plenerze podczas jazdy na rowerze, biegając, spacerując czy jeżdżąc na rolkach. Fajne rozwiązanie bo aplikacja od razu zapisuje w kalendarzu na profilu wyniki i trasę przez co bardziej motywuje do pracy i robienia większych postępów z każdym treningiem. Przykładowo moja dzisiejsza trasa wyglądała tak (zrzut ekranu) :




Wydaję mi się że mogłabym mieć trochę lepszy wynik ale po pierwsze zdecydowanie za ciepło się ubrałam.. zdecydowanie ;) Po drugie założyłam sobie neoprenowy pas na brzuch który za mocno ścisnęłam a miałam go pod body i nie mogłam poluzować podczas treningu.. wydaję mi się że szybciej się przez to zmęczyłam a po trzecie założyłam saszetkę na pas w której miałam telefon, chusteczki i mp3 i cały czas się obracała co też przeszkadzało mi w rytmicznym biegu.. także jak w czwartek pójdę pobiegać to na pewno lepiej się przygotuję ;) Ale jak na te warunki wynik 4,16km w 33min jest ok :) Dzisiaj też trochę walczę z delikatnymi zakwasami ramion po XCO dlatego postanowiłam pobiegać zamiast iść na siłownie, pogoda przepiękna więc szkoda ją marnować na bieżnie w siłowni... trzeba zahartować organizm na świeżym powietrzu po zimie! Pozdrowienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz