Music

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Akcja motywacja!

Witam na moim nowo powstałym blogu szczególnie tych których ciężko zmotywować do pracy nad sobą a przede wszystkim do pracy nad swoim ciałem które służyć ma nam w zdrowiu przez lata, niestety należę do grupy tych osób ;) co mam nadzieję w przeciągu najbliższych miesięcy się zmieni a Wy mi w tym pomożecie zaglądając czasami na tego bloga i wirtualnie poklepać mnie po ramieniu. Planuję dzielić się z Wami codziennie tym co zrobiłam dla swojego ciała przez najbliższe trzy i pół miesiąca a dokładnie 117 dni czyli w przybliżeniu około 16 tygodni. Powód? Wychodzę za mąż 10 sierpnia 2013 roku i chyba nikt nie będzie zaskoczony jak napiszę że chcę w tym dniu wyglądać na 100% i z uśmiechem na ustach oglądać zdjęcia ślubne przez najbliższe 70 lat :D Oczywiście każda pora i każdy powód jest dobry aby zrobić coś zdrowego dla swojego ciała ale mój powód akurat jest taki i jestem zdeterminowana do walki o zrzucenie 5 kilogramów przez najbliższe 16 tygodni. Także 3majcie za mnie kciuki! Postaram się dodawać lekkie, kolorowe i szybkie przepisy (może nie jakieś mega dietetyczne ponieważ bardzo lubię jeść i nie zamierzam się odchudzać jakoś wybitnie.. bardziej mam na celu zastosować się do podstawowych zasad zdrowego odżywiania takich jak spożywanie regularnych posiłków 4-5 w ciągu dnia średnio co 3-4 godziny nie podjadając między czasie ;) chcę pić więcej wody, wydaję mi się że z kawą, herbatą jest to 1,5 litra ale chcę zacząć pić dwa litry czystej wody mineralnej a dzień zamiast od kawy zaczynać od wypijania szklanki przegotowanej letniej wody ze świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny która pomoże wyrzucić toksyny z mojego organizmy w ciągu dnia. Ograniczę do minimum spożywanie soli i glutaminianu sodu, cukru aspartanu i produktów z białej mąki.

Jako iż jestem szczęśliwą posiadaczką karty multisport plus (benefit system) często zaglądam na siłownie jednak teraz chcę zmotywować się jeszcze bardziej i co drugi dzień pokazać się na zajęciach w którejkolwiek z krakowskich siłowni o ile czas mi na to pozwoli. Przy okazji pomyślałam że mogłabym robić krótkie "recenzje" siłowni czy innych miejsc typu fitness, basen, squash do których będę chodzić, a jest ich wiele - także myślę że będzie o czym pisać i moje spostrzeżenia okażą się pomocne w podjęciu decyzji dla osób które będą decydować się na podpisanie umowy z siłownią :)

Pozdrawiam
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz